2013. január 6., vasárnap

42.Vége!

Hallgassátok meg hozzá: Stole my heart !! Jó olvasást a részhez! :)

Másnap reggel Harry mellett ébredtem. Karjai még mindig ugyanúgy öleltek, mint mikor este elaludtunk. Óvatosan szembe fordultam vele és néztem ahogy békésen szuszog. Göndör fürtjei összevissza meredeztek, de még így is aranyos volt. Nem tudom meddig nézhettem, de egyszer csak megszólalt amitől egy kisebb sikoly hagyta el a szám.
 
-Ennyire érdekes vagyok?-kérdezte reggeli mély hangján.
 
-Igen.-mosolyogtam rá, majd nyomtam az arcára egy puszit.
 
-Én inkább ideszeretnék.-mutatott az ujjával a szájára, miközben végig a szemembe nézett. Mosolyogva hajtottam végre a kérését. Odahajoltam hozzá és egy érzelmes csókot váltottunk, majd szorosan hozzábújtam, a fejemet a mellkasára hajtottam, ő pedig izmos karjait körém fonta.

-Mit csinálunk ma?-kérdezte közben a hajamat simogatta. Jó lenne minden reggel így ébredni.
 
-Hát én már megbeszéltem a lányokkal hogy elmegyünk vásárolni, de utána szabad vagyok.-válaszoltam.

-Akkor este megnézhetnénk valami filmet együtt, mit szólsz?-kérdezte.

-Felőlem okés.-egyeztem bele.-Na de megyek készülődni.-pattantam ki mellőle az ágyból. Fogtam a táskám és a fürdőbe vonultam vele. Gyorsan felöltöztem az elhozott ruhámba, majd fogat mostam, megfésültem a hajam és kimentem. Harry már nem volt a szobában ezért is elhagytam a helyiséget és lesétáltam a konyhába, ahol csak a lányok és Harry tartózkodtak.

-Sziasztok!-mosolyogtam a csajokra.

-Szia!-köszöntek vissza kórusban.

-Indulhatunk?-kérdeztem közben észrevétlenül végig néztem rajtuk, mind csodásan néztek ki mint mindig.

-Persze!-vágta rá elsőként Eleanor, a többiek pedig bólogattak.

-Csak siessetek vissza!-húzott magához a derekamnál fogva Harry.

-Értettem.-nevettem fel viselkedésén, majd még egy utolsó csókot váltva a lányokkal elhagytuk a lakást.


Vidáman, bohóckodva szeltük az utcákat míg el nem értünk a plázához.  Eléggé feltűnőek voltunk mivel a rajongók is ránk találtak. Szerencsére viszont a kedvesebbek jöttek oda hozzánk. Néhányan tényleg annyira aranyosak voltak, ami meglepett hogy még hozzám is odajöttek és elmondták, hogy örülnek annak hogy Harryvel együtt vagyunk, mert tudják Harry boldog velem. Annyira jól esett ezt hallani. Sokkal jobb kedvem lett ezután.

-Na melyik boltot célozzuk meg először?-nézett körbe Perrie.

-Van egy nagyon jó ruha bolt a másodikon.-szólaltam meg.

-Akkor irány a második!-csapta össze a tenyerét Danielle. A boltba beérve az eladó egyből felismerte a lányokat így folyton körülöttünk legyeskedett, és minden óhajunkat-sóhajunkat teljesítette. Furcsa volt így itt lenni, mivel eddig akárhányszor voltam az eladó mindig bunkó volt, de nem csak velem mindenki mással is.

/Néhány órával később/

-Mi lenne ha beülnénk valahova, mert már leszakad a lábam.-sóhajtott fel fájdalmasan Danielle. Egyetértettünk vele így beültünk egy kajáldába. A pincér pár percen belül már ott is volt nálunk.

-Mit hozhatok a szép hölgyeknek?-hallottam meg egy ismerős hangot, mire oda fordultam.

-Austin?-kérdeztem hitetlenkedve, de nem voltam vele egyedül Eleanor is alig hitt a szemének.

-Te itt dolgozol?-kérdezte unokatestvérem, ezek szerint nem csak én nem tudtam erről.

-Aha.-válaszolta büszkén.-Mi ezen olyan meglepő?-kérdezte.

-Az hogy te egyáltalán dolgozol!-vágtuk rá egyszerre Eleanorral amin minden felnevettünk.

-Haha, nagyon vicces!-nézett ránk kicsit szúrósan Austin.

-Oké bocsi.-néztem rá.

-Nem gond.-vette elő megint szokásos mosolyát.-Mit szeretnétek?-bökött fejével az étlap felé, majd a zsebéből előhúzott egy kis jegyzet tömböt, meg egy tollat és várta, hogy soroljuk a rendelésünket. Elmondtuk mind a kérésünket. Austin már el is szaladt, mert várták a többi asztalnál is. A csajokkal tovább beszélgettünk. Perriet is jobban megismertem. Mesélt magáról, a Little Mix többi tagjáról is, amit örömmel hallgattam hiszen nagy rajongójuk voltam az xfaktor alatt és még most is nagyon szeretem a zenéjüket.

Hirtelen megszólalt a csengőhangom ami nem más mint a Little Mix-től a DNA, felcsendült Perrie hangja, mire az említett felkapta a fejét és meglepetten nézett rám. Én fülig pirulva kotortam elő a táskámból a telefonom, majd a hívás gombra nyomtam és felvettem.

-Szia húgi!-köszönt.

-Szia Jared, mit szeretnél?

-Csak hogy mikor jössz meg?-kérdezte.

-Még nem tudom, miért?

-Mert unatkozom. Austin nem ér rá.-szinte láttam magam előtt ahogy a nappaliban fekve sajnáltatja magát, mint általában.

-Bocsi de most a lányokkal vásárolunk. De ha ennyire unod magad menj át Harryékhez.-adtam neki az ötletet.

-Igazad van. Akkor megyek is. Köszi húgi. Szia, további jó vásárlást!-mondta, majd letette mielőtt még elköszönhettem volna. Már megsem lepődtem rajta mindig ezt csinálja!

-Jó a csengőhangod!-mosolygott rám Perrie.

-Köszi. Nagy rajongótok vagyok mint már mondtam.-néztem rá kedvesen.

-Igen emlékszem!-küldött felém egy bocsánatkérő mosolyt az első találkozásunk történtjei miatt, amikor kiosztott Zayn miatt. Csak legyintettem az már a múlt nem érdekel. A lényeg az, hogy mára már sikerült kibékülnünk.


***
-Megjöttünk!-kiáltotta el magát Eleanor, amint átléptük a ház küszöbét. Mosolyogva figyeltem ahogy Louis kiront a nappaliból és felkapja barátnőjét, majd többször is megpörgeti a levegőben.

-Elég Lou tegyél le!-nevetett Eleanor. Barátja teljesítette a kérését, majd mikor már ismét szilárd talajon állt megcsókolták egymást. Addig mi a lányokkal a nappaliba mentünk. A szatyrokat csak az előszobában hagytuk.

-Sziasztok!-köszöntem a fiúknak, akik mind elmondtak egy 'sziát' vagy épp csak intettek egyet felém üdvözlés kép. Fogtam magam és lekuporodtam az egyik fotelbe. Végig néztem a nappaliban helyet foglalókon. Mindenki a párjával volt együtt, kivéve persze Niallt és Jaredet, de ahogy elnéztem őket nem igen zavarta ez őket. Elröhögtek egymás hülyeségein.

Furcsa belegondolni, hogy még csak alig egy éve, hogy megismertem őket, de már most nélkülözhetetlenek az életemben. Fontos szerepet töltetnek be a mindennapjaimban az 1D-s fiúk, Eleanor, Danielle és Perrie is, még ha az elején olyan rossz is volt a kapcsolatunk egymással.
Ráadásul ebben az időszakban tudtam meg, hogy van egy bátyám - az előbb említettre néztem közben, aki épp valamin nagyon jót derült -, akivel szerencsére nagyon jó a kapcsolatunk. Sajnálom, hogy ennyi időt kellett eltöltenem nélküle, anélkül, hogy egyáltalán tudtam volna a létezéséről. Sajnos ez ellen már nem tudok mit tenni. Inkább örülök annak, hogy a továbbiakban már végig boldogítani fog a hülyeségeivel. El sem tudnám már képzelni a napjaimat nélküle és az idióta haverja nélkül. Igen itt Austinra gondolok! Igaz, hogy az elején vele sem volt épp felhőtlen a kapcsolatunk. Ki nem állhattam szerencsétlent, mert állandóan bepróbálkozott és nem értett a szép szóból, de szerencsére már elhagyta ezt a "jó" szokását és megismerhettem az igazi valóját, hogy milyen is ő valójában. Egy kedves, vicces fiú.
Egytől egyig fontos szerepet tölteten be az életemben, nem bírom hangsúlyozni, hogy mennyire!

-Min gondolkozol ennyire kicsim?-hallottam meg a számomra legszebb hangot a világon. Oldalra fordítottam a fejem és szembe találtam magam Harry gyönyörű fürkésző tekintetével. Felhúzott engem a helyemről, leült oda, majd engem az ölébe húzott.

-Csak azon, hogy mennyire szeretlek titeket.-válaszoltam és végig futtattam a tekintetem a kisebb társaságon.

-Mi is nagyon szeretünk téged Dany!-mosolygott rám Louis.

-Igen, mindennél jobban szerelmem.-ölelt át szorosan Harry. A meghatódottságtól egy könnycsepp csordult ki a szememből, ezért a fejem Harry mellkasába fúrtam, ő pedig karjaival szorosan ölelte át a derekam.


Kétség sem fér hozzá ők a második családom és imádom őket!♥


  
Igen itt a vége. Hű de nehéz ebbe még csak belegondolni is.. már most a sírás kerülget.:(
 Még holnap jelentkezem majd egy rövid bejegyzéssel! 
Utoljára is kérlek írjátok le a véleményeteket a résszel kapcsolatban.! Köszönöm.
Puszi: Jenny.<3

12 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez eszméletlen :) Kár hogy abbahagyod... :( Nem baj másik blogod is olvasom :D Nagyon jó :) várom azt a kis bejegyzést! :)
    Puszi Dzsenii ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, nagyon jól esik, hogy ezt gondolod! :) És örülök neki, hogy a másik blogom is elnyerte a tetszésedet! :) Puszi♥

      Törlés
  2. Szia! Nagyon jó lett kár hogy vége van :)

    VálaszTörlés
  3. szia Jenny!♥

    Nagyon,nagyon sajnálom és nagyon szomorú is vagyok egyeben,hogy vége és,hogy abbahagyod!:( de remélem,hogy írsz még ehhez hasonló történetet mert imádtam♥ imádtam az írásaidat mert nagyon ügyes vagy és mindig mikor láttam,hogy új rész van örömmel olvastam el és örömmel kommenteltem!:) Amikor nem hoztál még új részt a blogot mindig figyeltem és ha kellett elolvastam még egyszer a legutóbbi történetet!:) ♥

    És most a vége is csodálatos volt,mindenki boldog és mindenki szereti a másikat és így képzeletben is olyan aranyosak együtt:) ez a rész alatt végig mosolyogtam és nagyon örülök neki,hogy így fejezted be :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bi!♥

      Csak annyit tudok mondani, hogy nagyon szépen köszönöm!♥ Nagyon jól esik hogy ezt mondod, és csak hogy tudd én is hasonlóan vagyok a te történeteddel.! :D♥

      Örülök, hogy tetszett! :) Köszönöm!♥

      Törlés
  4. Szia! :)
    Csak annyit tudok mondani, hogy : nemár :'(
    Komolyan mondom, a végén én is majdnem elsírtam magam. Olyan megható volt, hogy együtt vannak, és szeretik egymást, hogy az valami hihetetlen.
    Tényleg nagyon sajnálom, hogy ennek most vége lesz. Nem is számítottam rá, csak amikor beléptem, akkor vettem észre a címet. :'(
    És most ezt komolyan is gondolod? :O Haragszok ám rád :DD Mostantól már nem tudok arra várni, hogy mikor hozol új részt? :O ne csináld ezt velem :P
    Nem gondolkodtál egy 2.évadon? :DD
    Annak nagyon-nagyon örülnék;) Kérlek szépen, folytasd! Nem szabad abbahagynod!
    De ha mégis úgy döntesz, hogy nem folytatod, akkor csak annyit tudok mondani, hogy örülök, hogy rátaláltam erre a blogra, és hogy számtalan boldog percet okoztál vele nekem. Még akkor is, ha elbőgtem magam :D
    További sok sikert kívánok!
    Puszi: egy szorgalmas, és most szomorú olvasód, Zsófi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Tudom, hogy ezzel megleptelek titeket igazából még saját magamat is, de muszájnak éreztem a következő kis bejegyzésemből ki is derül az oka. Hidd el szívesen írnék második évadot, ha ezzel örömet okoznék nektek, de nem tudok. Sajnálom! Nagyon szépen köszönök mindent. Annyira jól esik, hogy ilyeneket írsz! Én is sokszor voltam úgy más történeteknél, de hogy valaki az enyémmel legyen így.., erre egyáltalán nem is számítottam amikor elkezdtem a blogot szóval nagyon jól esik.:) Köszönöm.^^ Puszi♥

      Törlés
  5. nagyon jó lett,ma kevesebb mint 5 óra alatt olvastam végig az egész sztorit persze kisebb szünetekkel :D.nagyon nagyon nagyon szuper!sajnálom hogy vége lett,de egyszer úgyis mindennek vége lesz! :D
    Puszi
    Gratulálok a blogodhoz!
    -Dorina-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm a dícséretet, örülök hogy ennyire tetszett.:) Ha esetleg érdekel olvastad el a másik két blogomat is.:)
      Puszi♥

      Törlés
  6. BRUTÁL...Nem tudok mit mondani...*.*

    VálaszTörlés