2013. január 13., vasárnap

Nyolcadik díjam

Ismét kaptam egy díjat, amiért nagyon hálás vagyok Henynek! :) Köszönöm szépen! :)

 

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!
1. Írj magadról 11 dolgot!
  1. Van egy cicám, akit Justinnak hívnak.:P
  2. Barna hajam és zöldes kék szemem van.
  3. A szilveszterkor a barátaimmal buliztam.:)
  4. Szeretek a focis és verseny autós játékokkal játszani a számítógépen.
  5. Rossz tulajdonságom a lustaság.
  6. A szobámban van a falamon egy nagy tigris poszter.*-*
  7. Nálunk most épp esik a hó.^^
  8. Szeretek sétálni menni.:)
  9. Most épp füzeteket kellene lemásolnom, de semmi kedvem neki állni.:/
  10. Tegnap este Harryvel álmodtam!:P
  11. Nagyon sok fiú bandát szeretek, de legeslegjobban a One Directiont, ami gondolom nem meglepő! :)
2.Válaszolj 11 kérdésre!
  1. Örülsz a díjnak? Nagyon! :))
  2. Mi ösztönöz a blogírásban? A pozitív visszajelzések! :)
  3. Melyik karaktered áll hozzád a legközelebb? Mindegyik blogomban a főszereplő lány.
  4. Hogyan jött az alapsztori ötlete? Hát ez egy jó kérdés már nem tudom.. Azt hiszem, hogy valamilyen blogot olvastam, amikor eszembe jutott egy új történet és én olyan vagyok, hogy amíg nem írom le addig nem nyugszom. :) Ezért is van már elkezdve nagyon sok történet a laptopomon.
  5. Tudod jellemezni magad egy szóval? Igen, lökött! :)
  6. Babonás vagy? Nem igazán.
  7. Szerinted negatívan vagy pozitívan állsz a dolgokhoz? Hát ez is egy jó kérdés. Szerintem ez helyzettől függ.
  8. Sorolj fel 5 olyan dalt, amit minden nap meghallgatsz - tudom ez nem kérdés, de kíváncsi vagyok! 1. One Direction- kiss you. 2. Justin Bieber ft. Nicki Minaj - Beauty and a beat. 3. Olly Murs ft. Flo Rida - Troublemaker. 4.One Direction - Irresistible. 5. One Direction - They don't know about us (Nem tetszés szerinti sorrendben van!)
  9. Szeretnél a jövőben az írással foglalkozni?  Igen.:)
  10. Melyik az a gyümölcs/zöldség, amit a pokol mélyére küldenél? Gyümölcs a narancs, zöldség pedig a karfiol.
  11. Van olyan tárgyad, ami szerencsét szokott hozni? Igen a nyakláncom. Egy négylevelű lóhere a medálja, aminek rózsaszín szívek a levelei. Nagyon szép és mindig hordom. 

Most nem küldöm tovább mert a másik blogomon már megtettem! :) Még egyszer is köszönöm a díjat! :))

2 megjegyzés:

  1. Muszáj volt visszaküldenem a díjat ^^ Szóval "meglepi" a blogomon :)

    VálaszTörlés