2012. június 27., szerda

3.Csajos nap, koncert


-Dany, kelj fel!-nyitott be a szobámba Danielle. Fáradtan nyitottam ki a szemeimet.


-Hány óra van?-nyöszörögtem.


-Fél 10 múlt-válaszolta.


-És mért keltettél fel?-kérdeztem tőle miközben ülő helyzetbe tornáztam magam.


-Eleanor küldött fel, hogy szóljak tartunk egy csajos napot-mosolygott.-Szóval siess öltözz fel és megyünk.



-Várj!-szóltam utána. Visszafordult.-És a fiúk?


-Ma nem érnek rá. Több interjúra is mennek. Este meg koncertjük lesz. Ahová mi is megyünk ezért is kell valami nyini ruhát vennünk-mondta, kiment és becsukta maga után az ajtót. Előkerestem a szekrényemből egy összeállítást. Meg fogtam a ruháim és bevonultam a fürdőbe. Lezuhanyoztam, megmostam a hajam. Felöltöztem, feltettem egy kis alapsminket azután gyorsan fogat mostam és megszárítottam a hajam. 
Bele léptem még a fekete convers-embe és már indultunk is a csajokkal.


-Nézzétek, milyen jól néz ki az a ruha. Gyertek ezt mindenképp fel kell próbálnod Dany-lelkesedett El. Már jó három órája járjuk a boltokat. Nem tudom minek kell még tovább mennünk hiszen szinte már minden boltot felvásároltunk. Vagyis pontosabban csak ők én eddig csak egy felsőt és egy farmert vettem.


-Várj! Mért nekem kell felpróbálnom?-kérdeztem.


-Mert már csak neked nincs estére ruhád.-válaszolta egyszerűen.


-De van-emeltem fel a szatyrot amiben a nem rég vett ruhám vannak.


-Ne viccelj! Koncertre megyünk. Ne mond hogy abba akarsz jönni-mondta hitetlenkedve.


-Pedig igen-válaszoltam.


-Legalább próbáld meg-győzködött immár Dan is.


-Jó. Legyen megpróbálom-adtam be a derekam. Megfogtam a rózsaszín ruhát és bementem a próbafülképe. Magamra kaptam és belenéztem a tükörbe. És teljesen elámultam. Nagyon tetszett a ruha és nem azért mondom de szerintem jól is állt. Elmosolyodtam és kimentem a lányokhoz megmutatni. Hát látni kellett volna az arcukat. Teljesen elámultak. Komolyan mondom le kellett volna fényképezni őket. Még  a szájuk is tátva 

maradt.

-Hé csajok!-szóltam rájuk mire kapcsoltak.


-Azta-ennyit tudott mondani Dan.


-Ezt mindenképp meg kell venned. Nagyon jól áll.-szólalt meg végre Eleanor is.


-Köszi. Nekem is nagyon tetszik. És igazából én sem szívesen hagynám itt-mosolyogtam. Gyorsan vissza öltöztem és  kifizettem az új ruhámat. 


-Akkor még kell a ruhámhoz egy cipő és utána szerintem mehetünk is-mondtam miután kimentünk a boltból.


-Akkor gyertek van itt egy tök jó kis üzlet-húzott minket egy cipőbolt felé. Ha negyed órán keresztül nem válogattunk a különböző cipők között akkor 1 percet se. De végül meg lett az eredménye. Megtaláltam álmaim magas sarkúját. Alig hiszem el, hogy ezt én mondtam mert eddig nem igazán hordtam ilyen magas cipőket. Sokkal jobban szeretem a tornacipőket, de ebbe a cipőbe elsőre beleszerettem. Miután felpróbáltam egyből ki is fizettem. De még nem mehettünk mert meg kellett várni a lányokat amíg ők is választottak maguknak egy-egy magas sarkút. Ami plusz negyed órába telt. De végül megérte mert mindegyikünk boldog volt az új szerzeményével. 



-Jó volt ez vásárlás-mosolygott El már a Starbucks-ban ülve.


-Szerintem is-mondta Dan.-Tarthatnánk gyakrabban is ilyen csajos napot.


-Benne vagyok-mondtuk egyszerre El-lel. Amin mind felnevettünk. Nevetésünket az zavarta meg, hogy megcsörrent Dan telefonja. Miután letette sajnálkozón nézett ránk.


-Bocsi csajok de el kell mennem. Próbánk lesz, mert nem sokára lesz egy fellépésünk és még be kell gyakorolnunk az új táncot-mondta.


-Semmi baj. Menj csak-mondtam megölelt, nyomott egy puszit az arcomra majd ugyanígy tett El-el is azután elment.-Na és akkor mi mit csináljunk?-kérdeztem és megittam a maradék kávémat is.


-Mennyünk haza szerintem. Mert én már nem bírnék tovább vásárolni.-mondta.


-Teljesen egyetértek már én sem bírnék tovább menni. Hívjunk egy taxit és menjünk.-mondtam. Megfogtuk a szatyrokat és fogtunk egy taxit. Bediktáltuk a cimet és már úton is voltunk a fiúk házába. Ami már az én otthon is. Ahhoz képest, hogy mennyire tartottam attól, hogy majd öt idegen fiúval fogok együtt lakni. Nem is rossz. Sőt nagyon aranyosak. És nagyon szinpatikus bennük az, hogy nem változtatta meg őket a hírnév hanem ugyanolyanok maradtak mint amilyenek voltak.


-Dany gyere megérkeztünk-szólt rám El. Ilyen gyorsan haza is értünk? Ó azt hiszem kicsit elgondolkodtam. Kiszálltam az autóból. A sofőr segítségével kivettük a csomagtartóból  cuccainkat. Majd bementünk a házba. Még senki nem volt itthon. El egyből levette magát a kanapéra.


-Végre-mondta megkönnyebbülten és levette a cipőjét. Felnevettem.


-Én megmondtam, hogy ne tíz centis cipőbe gyere-mondtam.-Ezért is sokkal jobb a tornacipő-mutattam a convers-emre.-Amúgy mikor jönnek meg a srácok?-kérdeztem.


-Szerintem egy órán belül megjönnek. Miért?


-Csak gondoltam készítek nekik valami kaját. Már biztos éhesek.


-Ez jó ötlet. És igazad van ahogyan Niall-t ismerem már biztos hisztizik, hogy éhes-nevettünk fel.-Segítsek?


-Nem kell. Pihenj csak. Majd megoldom.


-Oké-kapcsolta be a tévét.


Úgy döntöttem, hogy sütök ki húst és mellé készítettem köretként krumplipürét meg rizst. Majd megterítettem. Épp végeztem mire a fiúk megérkeztek. Niall egyből a konyhába jött. Amikor meglátta, hogy 

készítettem kaját egyből felcsillant a szeme.

-Imádlak Dany-mondta és nyomott egy puszit az arcomra, de aztán egyből le is ült enni. Lassan a többiek is bejöttek a konyhába El-el. Ők is megöleltek köszönésképp majd mind leültünk enni.


-Nagyon finom volt.-mondták miután végeztünk az evéssel.


-Köszi-mosolyogtam rájuk-örülök, hogy ízlett.-Felálltam és elkezdtem össze szedni az edényeket, de El rám szólt, hogy majd ő megcsinálja a mosogatást ha már a főzésben nem segített. Mi addig a fiúkkal átmentünk a nappaliba és tévét néztünk ameddig nem kellett elmenniük a koncertre. Nekik előbb kellett menni mert még próbáltak a koncert előtt és el kellett készíteni a hajukat és a ruhájukat.



*Koncert*


Danielle-lel és Eleanor-ral itt állunk a VIP részen és tombolunk. Nagyon jók a fiúk. Eddig is szerettem a zenéjüket de még soha nem sikerült elmennem egy koncertjükre sem. Már vagy egy órája tart a koncert. Most kezdte el Liam a What makes you beautiful első sorait. Mi is hangosan énekeltünk a csajokkal és a rajongókkal együtt úgy mint az eddigi összes számnál is. Ennél a számnál Liam és Louis  folyton a barátnőiket nézték. Látszik rajtuk, hogy szeretik egymást. Én is örülnék ha nekem is lenne egy ilyen aranyos és helyes fiúm mint a lányoknak. Ezért is irigylem őket, hogy nekik ilyen jól össze jött. Hiszen Dan egy sikeres táncos ráadásul itt van neki Liam akivel imádják egymást. És nem mellesleg itt van a két bolond Eleanor és Lou ők is annyira összeillenek. Ráadásul El-nek a modellkedés is összejött. Én meg itt vagyok egyedül volt táncos és nincs barátom se. Elég volt Dany ezt most fejezd be!-szóltam rá saját magamra. Igaz be kell fejeznem önmagam sajnálatát. És igen is a táncot újra el fogom kezdeni majd megkérem Dan-t hogy ajánljon valami jó tánc sulit. A fiú dologról meg annyit, hogy meg vagyok én egyedül is. Nem kell nekem még egy fiú aki összetöri a szívemet mint Dylan.


-Köszönjük, hogy eljöttetek. Imádunk titeket. Sziasztok-köszöntek el a fiúk és lementek a színpadról. Mi is vártunk egy kicsit aztán bementünk hozzájuk az öltözőbe.


-Nagyon szuperek voltatok-mondta Danielle és megcsókolták egymást Liam-mel. El-ék úgyszintén. Hozzám Harry jött oda.


-Neked hogy tetszett a koncert?-kérdezte.


-Nagyon jók voltatok-mosolyogtam rá.


-Köszi. Amúgy csini vagy-küldött felém 200wattos mosolyt. Szerintem még el is pirultam ezért gyorsan elfordítottam a fejem.


-Köszi-mondtam halkan. Szerencsére Niall megszólalt így szerencsére senkinek nem tűnt fel, hogy elpirultam.


-Éhes vagyok. Menjünk el a Nandos-ba-mondta. Köszi Niall imádlak. Mindenki belement így elmentünk 

Niall kedvenc helyére a Nandos-ba.


Dany ruhája a koncerten:

Danielle ruhája a koncerten:
Eleanor ruhája a koncerten:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése