2012. október 11., csütörtök

#Szavázás

Sziasztok! :)) 
Most nem résszel jöttem. De ha minden jól megy holnap délután már fel is kerül :DD
Nagyon szépen köszönöm az eddigi komikat! :D Imádlak titeket! :))
Az oka annak hogy most írok az az hogy feltettem egy szavazást! 
Arra kérlek titeket hogy szavazzatok melyik napon legyen egy héten rész.
Igaz úgy terveztem még nyár végén, hogy két naponta vagy legfeljebb három naponta újat hozok.
Sajnos ez nem fog menni a sok tanulás miatt..
Ezért is szeretném ha megszavaznátok melyik nap vagy esetleg két napon tegyek fel új részt.
De két egymást követő napon nem lehet, mert az nem menne.
Szóval szavazzatok.:D
Nem sokára jelentkezem.:))
Puszi: Jenny♥
Egyébként milyen napotok volt? Nekem nagyon jó.:D Ma töltöttem be a 16-ot. :DD
És fel a fejjel holnap már péntek^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése