2012. augusztus 1., szerda

17.Lebukás

Sziasztok! :)) Megérkeztem :)) Remélem tetszeni fog a rész!
Szerintem hosszabb lett mint az eddigiek. 
Szóval itt a rész csak nektek csak ma csak most!! :D 
Komikat!! :)) Jó olvasást!! Puszi: Jenny♥

-Harry! Siess fél óra múlva interjúra kell mennünk-nyitott be Lou. Kinyitottam a szememet. Nyújtózkodtam egyet és felé fordultam. Ebben a pillanatban Harry is kinyitotta a szemét. Még mindig ugyanúgy, ölelkezve feküdtünk mint tegnap este. Lou tátott szájjal bámult minket.-Mi a..? Ti meg mit csináltatok?

-Aludtunk. Mért minek látszott?-kérdezte Harry.

-Azt inkább nem mondom.-mondta perverzen vigyorogva.

-Hülye vagy! Csak aludtunk.

-Oké. Még egy kérdés. Te hogy hogy itt aludtál?-kérdezte tőlem.

-Mivel tegnap este hála a jó ötleteteknek - miszerint jó buli lesz horrort nézni -, nem tudtam aludni. És mivel 

Harry szobája volt a legközelebb így ide jöttem át.-válaszoltam. Végül is részben igaz is.

-Oh már értem. De aztán remélem nem rosszalkodtatok-húzta fel a szemöldökét és még mindig ugyanúgy vigyorgott. Harry válaszképpen fejen dobta egy párnával. Lou csak röhögve kiment.-De tényleg siess mert nincs sok időnk-kiáltott még vissza az ajtó mögül.

-Eljössz?-kérdezte.

-Ha nem baj akkor most inkább nem. De ígérem, hogy legközelebb elmegyek-mosolyogtam rá.

-Vigyázz mert behajtom-mosolygott. Áh az a mosoly. Remélem nem kell mondanom hogy ilyen esetekben a szívem ezerrel kalimpál. Amikor meg megcsókol majd kiugrik a helyéről. Remélem azért egy csókba nem lehet belehalni. Bár ha a szívem így folytatja akkor lehet hogy én leszek az első aki csókozás közben szívrohamot kap. Miközben ezen gondolkodtam tekintetem a szájára kalandozott. Szerintem ezt célzásnak vette mert azonnal megcsókolt. És láss csodát a szívem most is ezerrel vert. Levegő hiány miatt váltunk el egymástól. Különben szerintem még ellettünk volna egy ideig.

-Na menj öltözz nehogy elkéss nekem-mondtam neki.

-Igenis főnöknő.-mondta majd kipattant az ágyból. Csak most tűnt fel, hogy egy bokszerben aludt mellettem. 

Elkezdett a szekrényében kutakodni. Némi keresgélés után kikapott egy fekete pólót és egy farmert. 
Tekintetem elkalandozott kockáin amik a hasát díszítették. De lebuktam mert észre vette hogy őt bámulom. Felnevetett. Én pedig teljesen elpirultam így a fejemet a párnába temettem. Pár perc múlva besüppedt mellettem az ágy. Én még mindig nem voltam hajlandó felnézni.

-Most már felnézhetsz felöltöztem-mondta és éreztem a hangján hogy mosolyog. Felnéztem. Először kissé félénken de amikor megbizonyosodtam róla hogy igazat mondott felültem. Megint csak felnevetett.

-Min nevetsz?-kérdeztem értetlenül.

-Olyan édes vagy amikor elpirulsz-nevetett.

-Ez nem vicces-ütöttem meg a hasát és kinyújtottam rá a nyelvemet ezzel is azt játszottam hogy megsértődtem. De nem hitte el tovább nevetett. Olyan aranyos volt. A végén már én is elvigyorodtam.
-Na megyek én is felöltözöm. Te pedig készülődj csak tovább.-álltam fel. Ő is így tett majd egy csók után elhagytam a szobáját. Vigyorogva ballagtam át az enyémbe. Aztán a kiválogatott ruhákkal ballagtam át a fürdőbe. Lezuhanyoztam. És meglepően zuhanyozás közben még énekeltem is. Pedig ez egyáltalán nem jellemző rám, sőt! Miután végeztem felvettem a ruháimat, majd megfésültem kócos hajam és végül megmostam a fogam. Majd leballagtam a konyhába mert már nagyon éhes voltam.

-Reggelt-köszöntem. Az arcomon még mindig az a levakarhatatlan mosoly virított.

-Neked is-mondták kórusban. A hűtőhöz sétáltam kivettem a tejet. Elővettem a müzlit és egy tálat. 

Elkészítettem a reggelimet. Nagyon megerőltető volt! 
Majd leültem a Eleanor mellé és enni kezdtem.

-Van kedvetek ma elmenni vásárolni vagy moziba amíg a fiúk nem jönnek meg?-kérdezte Danielle.

-Ez jó ötlet-vágta rá azonnal El.-Dany?

-Persze! Benne vagyok.-mosolyogtam. Jó lesz végre egy kis csajos program.

-Szia te kis betojii-jött be vigyorogva Lou mire visszakézből tarkón vágtam. Reflex volt.-Áh. Ez most mért?-simogatta a fájó pontot. Bocsi Lou de most nem tudlak sajnálni!

-Na vajon miért?-forgattam meg a szemeim.

-Jaa. A betoji miatt!-vigyorgott miután tisztes távolságba került a kezem hatóköréből. Gyilkos pillantásokat vettem rá. De őt ez nem hatotta meg továbbra is ugyanúgy vigyorgott rám.

-Miről maradtunk le?-kérdezte El.

-Semmiről-vágtam rá. De Lou nem bírta be fogni a száját.

-Reggel mikor Harryhez mentem be szólni akkor...-itt befogtam a száját. De ő nem hagyta magát és megnyalta a kezem.

-Fúj!-sikítottam fel. Majd azonnal mentem is megmosni. Lou pedig folytatta a mesélést.

-Akkor láttam, hogy együtt aludtak ölelkezve olyan megható volt-tette színpadiasan a kezét a szíve fölé.

-Hogy mi van?-kérdezték a csajok egyszerre kikerekedett szemekkel.

-Rád mászott az a gyerek? Mert akkor kitekerem a nyakát!-állt fel idegesen El. Komolyan mondom megijesztett. Eddig még soha nem láttam ilyennek. Még jó hogy nem rám haragszik. Bár azt sem akarom hogy szegény Harryt bántsa amikor ő semmi rosszat sem tett.

-Nem dehogy!-fogtam meg és a vállánál fogva vissza nyomtam a székre. Még mielőtt valami olyat tesz amit nem kéne és szegény Harry jár pórul.

-Akkor Lou hazudott?-kérdezte Dan és az említettre nézett, aki amiatt hogy Dan ezt feltételezte róla sértődötten kiviharzott. Vannak ilyen rohamai. Adok neki vagy öt percet és higgyétek el úgy fog majd visszajönni mintha semmi sem történt volna.

-Nem. Az igaz hogy együtt aludtunk de csak azért mert tegnap este féltem egyedül így átmentem hozzá és megengedte hogy ott aludjak.-meséltem el a lényeget. A csókokat inkább nem említem majd mindent a maga idejében. Erről jut eszembe Zaynnel mindenképpen kell majd ma beszélnünk, mert nem szeretném ha eljárna a szája. Úgy vagyok vele hogy még nem akarom hogy a srácok tudják mi van köztünk mert igazából én sem tudom még. Oké. Szeretjük egymást ez igaz. De neki és nekem is van valakink MÉG. Szóval szerintem elég ha akkor tudják ha már együtt leszünk vagy legalább is szakítottunk a párunkkal.

-Értem. De Lou az előbb azt mondta, hogy ölelkezve feküdtetek arra mi a magyarázatod?-húzta fel a szemöldökét El. Mi ez valami kihallgatás? Még a végén rám kötik a hazugságvizsgálót, hogy igazat mondok e.

-Biztos éjjel valahogy összebújtunk. Fogalmam sincs-mondtam a legmeggyőzőbb hangomon. Mázlimra el is hitték.

-Na mi megyünk is-jött be Lou vigyorogva. Meg mondtam vagy meg mondtam, hogy lenyugszik?

-Mikor jöttök?-kérdezte El barátját.

-Szerintem 2 körül már itthon leszünk.-csókolta meg Elt. Majd a többiek is elköszöntek.

***
-Indulhatunk?-kérdezte Dan.

-Persze-válaszoltam. Már csak rám kellett várni. Hát, ilyen sem volt még.

-Akkor hova?-kérdezte Danielle. 

-Pláza?-ajánlotta El. Bólintottunk. Kocsival mentünk mert úgy mégis csak gyorsabb meg akkor legalább nem kell egész úton szatyrokat cipelnünk mert ahogy a csajokat ismerem nem egy ruhát fognak ma venni.

-Szerintem először nézzünk meg egy filmet. Utána meg vásárolunk-ajánlottam mivel ez tűnt a legésszerűbbnek. Egy csajos filmre ültünk be. LOL-t néztük. Miley Cyrus főszereplésével. Nagyon jó film volt. Miután vége lett elindultunk vásárolni. Egyik bolt után jártuk a másikat. Nem kell mondanom két óra vásárolgatás után már kész voltam. Dan-ék még simán maradtak volna. De sikeresen kikönyörögtem nekik így haza indultunk. A parkolóban megkerestük El kocsiját. A szatyrokat betettük a csomagtartóba majd mind beszálltunk. Eleanor elindította az autót és már száguldottunk is haza felé. 15 perc után már a ház előtt parkoltunk le. A fiúk kocsija is itt állt szóval már végeztek szerencsére. Kipakoltunk a kocsiból majd a cuccokkal együtt bementünk.

-Halihó-léptem be az előszobába. Nagy meglepetésemre csönd volt. Ez meglepő tud lenni főleg a srácok itthon vannak.-Merre vagytok?-kérdeztem. Megint semmi. Vállat vontam majd bementem a nappaliba mind a kanapén döglöttek egymás hegyén hátán. Vagyis majdnem mind Niall hiányzott közülük.

-Veletek meg mi van?-kérdezte nevetve El.

-Elfáradtunk.-nyöszörgött Zayn.

-Képzelem milyen fárasztó lehet egy helyben ülni és kérdésekre válaszolni-mondta gúnyosan Dan.

-Igen is fárasztó-mondta kicsit sértődötten Harry.

-Oh akkor én kérek elnézést-mondta komolyan Dan majd elröhögte magát én pedig lepacsiztam vele.

-Nagyon vicces. Majd legközelebb ti is eljöttök és végig ültök hat interjút egyhuzamban.-mondta Liam.

-Mennyit?-kérdeztük mind hárman egyszerre.

-Jól hallottátok hat interjúra vonszolt minket el Paul.-válaszolt Zayn.

-Uh..akkor elhiszem hogy elfáradtatok-húztam el a szám.

-Nem kicsit.-nyöszörgött Harry.

-Jut eszembe Niallt hol hagytátok?-kérdezte Eleanor. Ez a kérdés már engem is nagyon foglalkoztatott.

-A konyhában-felelt Zayn és Lou.

-Így már mindent értek-nevettem fel. Majd felálltam és kimentem az előbb említett helyiségbe meglesni szőke barátunkat. Azt hiszem senkit nem lepek meg azzal ha azt mondom hogy épp csirkeszárnnyal tömte magát.

-Jó étvágyat-mosolyogtam rá és leültem vele szembe.

-Köszi-mosolygott ő is. De nem tudtam másra nézni csak a kajára. Jól van na. Ma még csak reggelit ettem 

és már fél négy van. Éhes vagyok! Az a csirke pedig annyira ínycsiklandozó.-Kérsz?-kínált meg. Gondolom feltűnt neki hogy a kajájával szemezek már egy ideje.

-Hát ha nem gond akkor persze!-mondtam. Megrázta a fejét miszerint nem gond majd elém tolta a a tálat. Elvettem egyet és én is enni kezdtem.-Ez isteni!-motyogtam evés közben.-Már értem miért imádod annyira a Nandos-os kaját! Mától nekem is ez lesz a kedvencem-mondtam.

-Akkor már ketten vagyunk!-mondta majd lepacsiztunk.

-Aj én is ehetek?-kérdezte Zayn és lehuppant mellém.

-Nem-válaszolt nemes egyszerűséggel ír barátunk.

-De miért? Danynek is adtál-mutatott rám Zayn és bambán méregette Niallt.

-Azért mert ő olyan mintha a húgom lenne-válaszolt. De aranyos!

-Akkor vedd azt hogy én meg a bátyád vagyok és adj abból-nyúlt a kaja felé, de Niall elhúzta.

-Mi a varázsszó?-kérdezte.

-Lécci?

-Igen. Eltaláltad ezért vehetsz. De csak egyet!-mutatta fel a mutató ujját. Felnevettem. Milyen hülyék ezek a kaján vitatkoznak. De attól még imádás van.:)

Kajálás után Niall elment pihenni mondván hogy lefárasztotta(?) az evés. Hát ő tudja. Így ketten maradtunk Zaynnel egészen addig míg Harry be nem jött. Úgy éreztem ez az a pillanat amikor meg kéne beszélni a dolgokat.


-Figyelj Zayn, ami a tegnapit illeti-céloztam finoman a történtekre.


-A csókra gondolsz?-kérdezte felhúzott szemöldökkel. Nem! Basszus mi másra gondolnék? Oké 

lenyugodtam. Harryre néztem. Kicsit meglepődött gondolom amiatt hogy felhoztam a témát.

-Igen.-adtam tömör és egyszerű választ.


-Mi van vele?


-Hát az nem az volt mint aminek tűnt-mondtam. Na jó azért ez még tőlem is baromság volt.


-Akkor mégis mi? Valamelyikőtöknek elsősegély ellátást kellett nyújtani a másik pedig szájon át lélegeztette?

-és sütött róla hogy nem hiszi el amit az előbb mondtam. Nem is csodálom én sem hinném el a helyében. 
Megint csak Harryre pillantottam. Próbáltam a szeméből kiolvasni hogy ő mit gondol mit mondjunk. De nem igazán jött össze. Úgy döntöttem hogy elmondom neki az igazat. Lesz ami lesz alapon belekezdtem.

-Nem.-sóhajtottam.


-Akkor meg mi volt?


-Egy csók.-mosolygott Harry.


-Jaj nem úgy értem. Akkor kérdezem úgy, hogy miért csókolóztatok?


-Mert szeretjük egymást-mondta Harry egyszerűen, mintha ez volna a világ legtermészetesebb dolga.


Zayn álla szinte a padlót súrolta. Némán emésztette az előbb hallottakat.


-Már nem azért, de mindkettőtöknek van valakije. Szóval most mit csináltok? Titokban tartjátok? Mert nem azért én örülök nektek, de szemét húzás lenne ez Bonnie-val és Daviddel.


-Igen tudjuk.-válaszoltam.-Épp ezért is fogok majd Daviddel szakítani, mert semmi értelme ennek a kapcsolatnak anélkül hogy szeretném.


-És te?-fordult göndör barátunk felé. Na erre én is kíváncsi voltam.


-Én is szakítok majd Bonnieval. Már ma túl estem volna rajta csak épp nem értünk rá eddig most pedig neki 

van valami dolga.-rántotta meg a vállát.

-És akkor végül is ti most jártok?-járatta a tekintetét közöttünk.


-Nem-mondtuk egyszerre.


-Még-tette hozzá Harry mosolyogva és rám kacsintott. Zayn is elmosolyodott.


-Minden esetre én áldásomat adom rátok-mondta nevetve.


-Nem házasodni készülünk-röhögtem-de azért köszi. De komolyra váltva a szót. Kérlek erről a dologról még ne szólj a többieknek, jó?-néztem rá kérlelően.


-Nyugi, bennem bízhattok-mondta.


-Köszi-öleltem meg. Majd felállt és kiment. Én is felálltam hogy igyak egy pohár vizet. Göndör barátom csak mosolyogva figyelte a mozdulataimat. Megittam a vizem majd felé fordultam. A konyhapultnak támaszkodott.


-Min mosolyogsz? Ilyen érdekes látványosság vagyok?-döntöttem oldalra a fejem és úgy néztem rá mosolyogva.


-Igen.


-Képzelem mennyire-mondtam gúnyosan.


-Na, ne mondj már ilyeneket.-fogta meg a kezem és maga elé húzott. Kezeit a derekamra tette ezzel is közelebb vonva magához.


-Oké. Vedd úgy hogy meg sem szólaltam-emeltem fel a kezeimet védekezésképpen, majd mellkasára simítottam. Gondolkodás nélkül hajolt közelebb és csókolt meg. Én visszacsókoltam. Egyszerűen nem tudom megunni. Olyan jó érzés amikor megcsókol a pillangók csak úgy táncolnak a hasamban.


-Mi a jó...? Harold Edward Styles szállj le most azonnal az unokahúgomról!-hallottuk meg Eleanor ideges hangját. Felé fordultunk. Szinte már szikrázó szemekkel figyelt minket. Azt hiszem még sem marad titokban a dolog..


Milyen lett?? Tetszett??? :)) Komikat!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése