2012. augusztus 21., kedd

Harmadik díjam!

Megkaptam a harmadik díjamat. Nagyon szépen köszönöm Jeenikee! :))


Kérdések:
1.Hány éves vagy? 15 októberben töltöm be a 16-ot :P
2.Van testvéred? Ha igen, mennyi és hány éves(ek)? Van egy öcsém 13 éves.
3.Milyen filmeket szeretsz? Vígjáték és horror.
4.Mióta ismered a 1D-t? Úgy március óta :)
5.Milyen blogokat olvasol? Hát főként One Direction-ösöket. De ezenkívül olvasok még Justin Bieber-ről, Josh Hucherson-ról és Steve Leonard-ról is :P
6.Mióta írsz blogot? És miért kezdtél el írni? Május óta írok blogot de már azelőtt is írogattam történeteket. Nem tudom. Sokat olvastam és így meghozta hozzá a kedvemet így én is belekezdtem.:)
7.Mi a rossz tulajdonságod? Néha nagyon lusta tudok lenni.
8. Ki a 2 kedvenc bandád? One Direction, Just me again :D
9.Miért szereted a 1D-t? Hú jó kérdés :) Talán azért mert ilyen bolondok és persze a zenéjük miatt is.♥
10.Alkonyat vagy vámpírnaplók? Mindkettőt imádom. De a BEST a vámpírnaplók :P
11.Ki a legjobb barátod/barátnőd? Barátnők: Noémi és Anett. Barát: Gergely.

Remélem nem baj ha nem küldöm most tovább. Mert egyszer már megkaptam ezt a díjat és már elküldtem mindenkinek akinek tudtam :)
Ui: Még egyszer nagyon szépen köszönöm Jeenikee♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése