2012. július 21., szombat

11.Medencézés

Itt van a kövi rész is!! Remélem tetszik majd!
Kérhetnék komikat! :)
Jó olvasást! :D
Puszi: Jenny♥


Másnap majdnem az egész napot a szobámba töltöttem és gondolkodtam. De akárhogyan is próbáltam nem tudtam rájönni, hogy mégis mi a fenét titkolnak előlem a srácok. Vagy lehet, hogy csak én vagyok paranoiás? Áh. Elhatároztam, hogy nem töröm magam ezen tovább hanem inkább lemegyek megnézem mit csinálnak a többiek. 

Mind a nappaliban ültek. Vagyis nem is mindenki. Harry hiányzott közülük. 

-Mit csináltok?-ültem le Niall mellé aki mint általában most is evett.

-Semmi érdekeset csak pihenünk.-válaszolt kérdésemre Zayn.

-Az jó. Nem azért de Harry merre van?-fordultam feléjük.

-Elment valahová.-válaszolt nekem Liam.

-Figyeljetek nincs kedvetek medencézni?-dobta fel az ötletet Liam.

-De van-vágtuk rá szinte majdnem egyszerre.

-Oké akkor öltözzünk át és irány az udvar-pattant fel Lou és már rohant is az emeletre. Istenem! Ha nem tudnám akkor tuti hogy nem hinném el hogy ő a legidősebb. Mert amilyen bolond. De őt így kell szeretni ahogy van. Ha bolond akkor bolondként. 

Végül is mi is követtük Lou példáját. Már mint nem az emeletre rohanást csak mi is felmentünk átöltözni. A szobámba érve meghallottam, hogy csörög a telefonom így megkerestem. A kijelzőre rápillantva meglepetten állapítottam meg, hogy David az. Nem akartam ennél is jobban megváratni így megnyomtam a zöld gombot és beleszóltam a készülékbe.

-Szia David!

-Szia Ali. Az ügyben hívtalak, hogy lenne e kedved megismételni a tegnapi randit.

-Persze, hogy lenne.-mosolyogtam pedig tudtam, hogy ő úgysem láthatja.

-Ez szuper! Akkor mondjuk holnap 4-kor elmegyek érted, az úgy megfelel?

-Igen.-válaszoltam.

-Dany gyere már mindenki rád vár-kiáltott fel Lou.

-Ne haragudj David de most le kell tennem akkor majd holnap. Szia.

-Rendben. Szia.-köszönt el. A telefonomat csak letettem az ágyamra azután pedig gyorsan magamra kaptam a fekete bikinimet és már indultam is az udvarra. Viszont a lépcső aljában meghallottam hogy valaki csengetett. Nem szívesen akartam ajtót nyitni egy szál bikiniben de nem volt mit tenni. Hiszen a többiek kint vannak és tuti hogy nem hallották hogy csengettek így elballagtam az ajtóig és kinyitottam azt. Szerencsémre csak egy lány állt az ajtóban. Talán kicsit zavarban is volt. De én sem voltam másképpen. Végül megerőltettem magam és köszöntem neki.

-Szia!-szerintem itt kapcsolt hogy valamit mondania kellene.

-Szia! Niall itthon van?

-Igen. De megtudhatnám, hogy ki keresi?-mosolyogtam rá amitől egy kicsit felbátorodott.

-Ja igen bocsi. Nina vagyok.-mutatkozott be. És akkor beugrott, hogy miért keresi Niallt. Mert ő az a lány akiről múltkor Niall mesélt nekünk, a régi ismerőse.

-Ja igen te vagy Niall régi ismerőse, ugye?-biztos ami biztos. Bólintott.-Akkor gyere be. Én Dany vagyok.

-Valamelyik fiú barátnője vagy?

-Jaj nem. Eleanor unokahúga vagyok.-magyarázkodtam.-Gyere a többiek kint vannak a medencénél.

Így ketten elindultunk a hátsó kertbe. Én elől Nina pedig mögöttem.

-Hé Niall nézd ki van itt!-kiáltottam oda szőke barátunknak. Aki mosolyogva közeledett miután észre vette a szintén szőke barátnőjét. Igen! Már hivatalosan is egy párt alkotnak. Persze erről is csak mi tudunk mert még egyenlőre szeretnék titokban tartani a nyilvánosság előtt. És ezt persze teljes mértékben megértem.

Miután megvoltunk a bemutatkozással Niall és Nina kicsit elvonultak tőlünk, hogy kettesben lehessenek. Én pedig úgy terveztem, hogy kifekszem egy kicsit napozni. Csukott szemmel élveztem ahogyan a nap sugarak érik a bőrömet egészen addig amíg valaki volt olyan szíves és el nem takarta a napot.

-Arrébb állnál?-szóltam rá az illetőre - bárki is legyen az - még mindig csukott szemmel. És amikor már kezdtem reménykedni, hogy végre elment. Akkor nagy meglepetésemre valaki felkapott a hátára majd mire kapcsoltam hogy ki kellene szabadulnom addigra már a medence alján voltam. Fellöktem magam a medence aljáról és dühösen néztem az elkövetőre vagyis Louisra. Ki  másra?

-Lou! Ezt még visszakapod!

-Hú, most félnem kellene?-tárta szét a kezét kihívólag. Majd várjon csak még nem tudom hogyan de ezt még visszakapja! Mire ezt elhatároztam már megint a víz alatt voltam.

-Ne már! Muszáj mindig engem lenyomni?-fordultam Zayn felé. Majd visszavágásként lenyomtam őt is a víz alá és mielőtt visszakaptam volna gyorsan kimásztam a medencéből és vissza feküdtem az eredeti helyemre a napozóágyba.

-Dany ezt most mért kellett. Teljesen tönkre ment a hajam. Tudod mennyit szórakoztam vele, hogy olyan legyen amilyen volt?-nézett rám mérgesen Zayn.

-Először is te kezdted. Másodszor meg mit vártál, hogy fürdés közben nem lesz vizes a hajad?-kérdeztem. 


De választ már nem kaptam mert Zayn csak kimászott a medencéből és beviharzott. Gondolom a haját megy megcsinálni. Nem értem mit van úgy kiakadva a hajára. De hát ő tudja.



Pár perc múlva visszajött Zayn. De nagy meglepetésemre nem csinálta meg a haját gondolom ráébredt hogy teljesen felesleges. A baj viszont az volt, hogy vészesen közeledett felém. Valahogy éreztem, hogy ennek nem lesz jó vége így futni kezdtem előle. De legnagyobb bánatomra utolért pont a medencénél. Így belegondolva hülye voltam pont arra futni, de már mindegy! Mert hátólról elkapott és belelökött a vízbe. Nem értem mért mindig engem kell dobálni a vízbe. Persze El-t és Danielle-t egyszer nem dobták be.


Elkezdtem agyalni, hogy vajon mivel vágja vissza Zaynnek és Lounak. De a gondolkodásomból Harry hangja zökkentett ki.


-Medencéztek és nekem nem is szóltatok?-kérdezte felháborodást tettetve de a végén elnevette magát. Ekkor fordultam felé és látvány ami fogadott enyhén szólva döbbentett meg. Ugyanis Harry nem egyedül állt ott hanem egy szőke hajú lánnyal kézen fogva. Várjunk csak! Most hogy jobban megnézzem nagyon ismerősnek tűnik. És beugrott, hogy honnan. Ez az a lány a buliból..  


Ez a lány Bonnie. És akkor már gondoltam teszek fel egy képet Davidről is.

3 megjegyzés:

  1. Bonnie szerepelt már a történetben? Esküszöm nem emlékszem rá! De most mindjárt utánaolvasok! :) Tetszett a rész és nem szép Harry-től, hogy féltékennyé akarja tenni Dany-t... :P Remélem hamar jön a folytatás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen szerepelt a 9.részben a buliban vele volt Harry!! :D Örülök hogy tetszett!! :) Hát igen de Harry már csak ilyen:) Igyekszem a kövivel!! :D

      Törlés
  2. Ez vicces mert a kedvenc színészem taylor lautner és a kedvenc bandatagom harry :-) am nagyon jól írsz :-)

    VálaszTörlés