2012. július 18., szerda

9.Buli

Itt van a kövi rész!
Remélem tetszik!
Angi köszönöm még egyszer is a komikat. Nagyon sokat jelent! :D
Jó olvasást!
Puszi: Jenny♥


/Másnap este/

-Szerintetek melyiket vegyem fel a kéket vagy lilát?-emelt fel El két ruhát. Az előbb ezt már egyszer Danielle is eljátszotta.

-A lilát.-válaszoltunk.

-Biztos?-kérdezett vissza kicsit bizonytalanul.-Mert szerintem a kék az bulisabb.

-Akkor vedd azt.

-Igazatok van köszi csajok-mosolygott ránk én pedig már a fejemet fogtam.

-Azt hiszem ehhez inkább nem fűzök hozzá semmit.-mondtam Danielle csak felkacagott.

-És te miben jössz?-fordult felém Danielle.

-Ebben.-mutattam az ágyamra kitett ruhámra.

-Szuper. Akkor gyere megcsinálom a hajad, El pedig a sminked aztán mehetünk is-mosolygott.


/Fél órával később/


-Na hogy festek?-forogtam körbe előttük.

-Egyszerűen csodásan.


-Harry el lesz kápráztatva-mondta Danielle.


-Inkább hanyagoljuk ezt a témát, jó?


-Oké. Bocsi.


Belenéztem a tükörbe és nem azért mondom de nekem is tetszett a látvány. Hiszen a ruha nagyon szép volt és a hajam is nagyon tetszett ahogyan Dan megcsinálta. Kivasalta, néhány tincset befont és felcsatolt oldalra. A sminkem is tetszett nem volt vad épp alkalomhoz illő.



/A buliban/


-Van kedved táncolni?-jött oda hozzám mosolyogva egy nagyon helyes srác. Hülye lettem volna nemet mondani.


-Persze.-mosolyogtam rá majd elkezdtünk táncolni. Aranyos volt megtudtam, hogy Davidnek hívják és 19 éves. Rengeteget táncoltunk. Jó volt végre újra táncolni mert már nagyon hiányzott.



/Eközben Harry szemszöge/


-Harry itt vagy?-kérdezte Lou. Gondolom valamiről kérdeztek csak nem figyeltem oda.


-Mért hol máshol lennék?-mordultam rá. Hogy mért vagyok ilyen bunkó? Elmondom mert mióta csak megjöttünk Dany azzal a gyerekkel táncolt. Nem sok hiányzott hogy oda menjek és beverjem a képét annak a nyálgépnek.


-Neked meg mégis mi a franc bajod van?-kérdezte Zayn idegesen.


-Semmi-álltam fel és ott is hagytam őket.-Egy pohár vodkát.-intettem a pultos csávónak aki fél percen belül 

ki is hozta az italomat. Le is húztam majd nézelődni kezdtem. Az egyik asztalnál megláttam egy kb velem egy idős lányt. Nagyon csinos volt így fogtam magam és oda mentem hozzá.

-Szia. Egy ilyen csinos lány miért üldögél itt csak így egyedül?-mosolyogtam rá féloldalasan, ami a legtöbb csajnál be is szokott válni.-Vagy a barátodat várod éppen?-néztem körbe.


-Nem. Nincsen barátom-mosolygott rám.


-Így mindjárt más. Harry vagyok. Van kedved táncolni öö...?


-Bonnie.


-Szép név egy szép lánynak-mosolyogtam rá.-Akkor táncolunk Bonnie?


-Persze.


Már jó fél órája táncoltunk. Kedves lány ez a Bonnie és nem mellesleg szép is. Vállig érő szőke haja és kék szeme van. De még így sem ráfigyeltem a tánc közben. Mert le sem tudtam venni a szemem Róla. Mert egyszerűen gyönyörű volt ebben a ruhában. Nem mintha máskor nem így lenne. Hiszen ő mindig szép és természetes. Talán épp emiatt fogott meg. Már nagyon bánom hogy azt kértem tőle hogy legyünk barátok. Hogy lehettem ilyen hülye?  És most ez a büntetésem hogy végig kell néznem ahogyan más fiúk elveszik tőlem. Tőled? Ugyan Harry ő sohasem volt a tiéd és most már nem is lesz!-szólalt meg bennem egy belső hang.



/Dany szemszöge/


Miközben Daviddel táncoltam láttam hogy Harry egy szőke hajú lánnyal beszélget. Látszólag jól elvoltak. Nem mondom, hogy nem zavart mert akkor hazudnék de nem tehetek ellene semmit sem. Ő nem viszonozza az érzéseimet ezáltal nekem is el kell őt felejtenem. Hiszen nem futhatok olyan kocsi után ami nem vesz fel.


Miután vége lett a számnak David meghívott egy italra így leültünk az egyik az asztalhoz s közben beszélgettünk.


-És mond csak Alison, neked van barátod?-kérdezte. Hogy miért nem Danynek hív? Mert úgy csak a barátaim hívhatnak.


-Nincs.-válaszoltam de közben végig Harryéket néztem. Szent ég hogy lehetek ilyen szánalmas..


-Értem. És ha megkérdezném hogy lenne e kedved velem eljönni randizni akkor arra mit felelnél?-tette fel a következő kérdését. Teljesen ledöbbentem. Most erre mit válaszoljak neki? Menjek el vele még ha alig ismerem is és ezáltal használjam ki hogy ez úton elfelejthessem Harryt? Vagy inkább utasítsam el? Sok a kérdés viszont gyorsan kellett a válasz.


-A válaszom...

3 megjegyzés:

  1. Úúúúú.... mit fog válaszolni?? Nem megy el vele! Vagy, de még is!!! Elmegy vele ugye?? Kérlek ne hagy kétségek között gyötrődni!
    Szívesen írok, ha kommentekre van szükséged rám számíthatsz, mert én is tudom mennyit számíthat akár egy komment is és mennyire fel tudja dobni az embert, ha van olyan akinek tetszik az amit csinál! És nekem tényleg nagyon tetszik az amit írsz! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy így érdekel a blogom.:) Nem is tudom elmondani mennyire hálás vagyok mert rendkívül jól esnek a kommenteid :D Szóval megint csak azt tudom mondani hogy nagyon köszönöm :D
      Ui: ma olvastam a blogodat és nagyon tetszik! Szóval ezután rám is számíthatsz rendszeres kommentelőként.:))

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés