2012. július 24., kedd

12.Felelsz vagy mersz

Sziasztok! Bocsi a késésért de most meghoztam az új részt! Tegnap éjjel fejeztem be de akkor már nem volt energiám feltenni. Valamivel hosszabb is lett mint az eddigiek. Remélem tetszeni fog!! 
Kérhetnék egy-két komit? :) 
Jó olvasást! Puszi: Jenny♥

Amikor feleszméltem a meglepődésemből oda mentem hozzájuk és bemutatkoztam a csajnak. 

-Szia Dany vagyok-nyújtottam kezet, amit ő el is fogadott.

-Szia én pedig Bonnie-mosolygott. Most azt kellene tennem, hogy utálom és szidom de nem teszem. Mert bármennyire nehéz is őket együtt látni. Szimpatikusnak tűnik. A bemutatkozás után mindenki visszament és azt csinálta amit eddig. Harry meg Bonnie csatlakoztak a többiekhez a medencébe. Az utóbbinak Danielle adott kölcsön fürdőruhát.

-Dany?-szólított meg El. Ő volt rajtam kívül az egyetlen aki nem fürdött. Mi csak süttettük magunkat a napon. Úgyis rám fér egy kis barnulás mert tök fehér vagyok.

-Igen?-kérdeztem továbbra is csukott szemmel feküdve és élveztem ahogy a pólusaim megtelnek D-vitaminnal. 

-Nem zavar?-bökött a fejével az épp smároló újdonsült párocskánkhoz. Tudom azt mondtam hogy szimpi de ettől még azt nem tudom csak úgy nézni, hogy itt smacizik azzal a sráccal, akit én...Nem Dany ezt most fejezd be! Az lesz a legjobb ha végre elfelejtem. Bár ha az nézzük, hogy nap mint nap látom - mivel egy házban lakunk - már szinte lehetetlen feladatnak tűnik. De mindenképpen meg kell próbálnom. Hiszen ő már boldog ezzel a Bonnieval. Én pedig boldog leszek Daviddel vagy ha nem is vele akkor majd valaki mással.

-Nem-hazudtam és elfordítottam a fejemet mert időközben fel sem tűnt, hogy még mindig Harryéket bámulom.

-Nehogy már azt mond, hogy nem vagy féltékeny!-mondta eléggé hangosan ahhoz, hogy a többiek mind ránk kapják a tekintetüket. Köszi Eleanor!

-Ki féltékeny? Kire?-kérdezte Liam.

-Senki. Senkire.-vágtam rá.

-Na persze!-nevetett Lou, mire én mérgesen néztem rá így abba hagyta. Ezután senki nem szólt. Én nem még csak nem is mertem Harryre nézni, mert attól féltem, hogy még a végén észre veszi rajtam, hogy valami nem okés. A csönd már kezdett szörnyen kínossá válni. Óriási mázlimra Danielle a megmentésemre sietett.

-Ti nem vagytok éhesek? Mert én már rettentően-nézett a srácokra akik mind egy emberként kiáltották hogy ők is ennének valamit. Nagy kő esett le a szívemről. Amikor Dan felém fordult eltátogtam neki egy 'köszönöm'-öt majd mind bementünk átöltözni.

(Ezt vette fel Dany)

Nagy nehezen rászántam magamat és lementem a lépcsőn. A többiek már mind ettek. Én is csatlakoztam hozzájuk. Elvettem egy pizza szeletet és enni kezdtem, majd miután mindenki jól lakott a fiúk kitalálták, hogy felelsz vagy merszezzünk. Nem sok kedvem volt játszani de a lányok rábeszéltek így leültem közéjük és elkezdtük. 

Az első néhány kör úgy mond a bemelegítés volt. Majd jöttek a nehezebb kérdések és feladatok. Én pedig nagyban reménykedtem, hogy az üveg nem nálam fog megállni.

-Áh Danielle-mosolyodott el Lou ördögien, miután az előbb említett azt válaszolta hogy mer. Szerintem Dan már most megbánta, hogy emellett döntött, de már nem volt mit tenni.-Mi is legyen a feladatod?-simogatta 

Lou a nem létező szakállát, majd szinte láttam, ahogy a villanykörte felkapcsol a feje felett. Magyarán Lout ismerve valami idióta ötlete támadt. Felpattant majd pár perc múlva egy tejszínhabos flakonnal tért vissza.-Le kell nyalnod a tejszínhabot Zayn hasáról.-nem hiába ismerem már egy ideje Louist. Őszintén szólva valami hasonló baromságra számítottam.

-Ne már! Ez most komoly?-nézett rá könyörgően Dan.

-Vagy ez vagy smárolnod kell a szerelmemmel és most nem Eleanorra célzok-mosolygott. Idióta! Istenem komolyan mondom nem értem hogyan lehet valaki ennyire hülye? Lehet hogy a szülei kis korában fejre ejtették. Most hogy így belegondolok lehet hogy van benne valami, mert ez megmagyarázna mindent.-Bocsi kicsim-nézett rá barátnőjére. Eleanor csak mosolyogva legyintett. Már megszokta hogy a barátja kicsit - na jó inkább nagyon - lökött.-Na melyik?-fordult ismét Dan felé.

-Szerintem te is nagyon jól tudod!-válaszolta. És ha szemmel lehetne ölni akkor valószínűleg Louis William Tomlinson már halott lenne Danielle tekintete által.-Zayn húzd fel a pólód!-szólt az előbb említettre aki egy zokszó nélkül végre hajtotta Dan kérését. Vagyis ezt inkább én parancsát. Miután Dan végre hajtotta a feladatot és megígérte Lounak hogy ezt még visszafogja kapni, folytattuk a játékot. Ezúttal az üveg Ninán állt meg ő látva az előző esetet inkább a felelés mellett döntött. Bár kétlem hogy Danielle valami kemény feladatott adott volna neki, de ezt már sohasem tudjuk meg.

-Hány barátod volt Niall előtt?-mind furcsán néztünk rá. Valami nehezebb kérdésre számítottunk, mivel már vagy két perce ezen gondolkodott.-Mi van? Más nem jutott az eszembe-rántott vállat.

-3-válaszolta majd pörgetett. 

Sajnos vagy nem sajnos - kinek melyik - a fiúknak a következő körökben megint csak előjött a baromságuk. Először Niallnak kellett sztriptízt adnia Ninának. Persze csak alsógatyáig vetkőzött le. Azt hiszem nem kell mondanom, hogy Nina mennyire hasonlított egy paradicsom színéhez. Ezután Dan visszaadta a szívatását Lounak. De szerintem nem igazán jött össze mert ahogy elnéztem Lout egyáltalán nem zavarta a feladat, sőt egy szó nélkül végre hajtotta. Még pedig azt hogy Dan rajzolt tejszínhabbal egy szívet amit Lounak le kellett ennie a 'szerelme' hasáról és itt még mindig nem Elről beszélünk! 

Sajnos a következő körben az üveg nálam állt meg. Pedig én már kezdtem reménykedni, hogy én csak nézni fogom a játékot. Mert azt még élveztem is. Nem azért de jó volt látni ahogyan szenvednek - már aki. Tudom gonosz vagyok. De most attól tartok én fogok szenvedni.

-Dany felelsz vagy mersz?-tette fel a kérdését Lou. Jaj mért pont neki kellett rám pörgetnie!

-Merek.

-Oké. Válassz ki valakit és csókold meg!-adta ki a feladatomat én pedig abban a szent pillanatban megbántam az előző határozott kijelentésemet. De igazából jobban féltem attól, hogy ha a felelést választom akkor valami Harryvel kapcsolatos lesz. Mivel van egy sejtésem, hogy Eleanor megosztotta barátjával azt amit elárultam nekik az érzéseimről. Lehet hogy azért adta ezt a feladatott mert azt hiszi, hogy majd Harryt választom. Mert akkor nagyon téved. Eleve nem merném megcsókolni akkor sem ha nem lenne barátnője. De most hogy van és ráadásul még ITT is van így kizárt hogy őt válasszam.

-Szemét vagy!

-Lehet, de kit választasz?-vigyorgott csak tudnám mi a fenének örül ennyire.

-Hát nem egyértelmű?-néztem rá de látva az értetlen arckifejezését egyből tudtam, hogy kérdésemre a válasz hogy nem - legalább is nála. Így hát kifejtettem neki.-Zaynt mivel neki nincs barátnője.-ránéztem az előbb említettre.-Ugye nem gond?-kérdeztem rá. Biztos ami biztos.

-Dehogy. Ez csak egy játék.-mosolygott rám amitől kicsit kissé megkönnyebbültem és teljesítettem a kiadott feladatott. Adtam Zayn szájára egy puszit.

-Ez nem csók volt-akadékoskodott Niall is. Ez nem igaz! Ma mind ellenem vannak?

-Ne kötekedj!-szóltam rá.

-Oké befogtam.-tette maga elé a kezét védekezésképpen 

-Na azért.-vigyorogtam majd pörgettem. 

-Felelsz vagy mersz?-tettem fel a fontos kérdést.

-Felelek.-válaszolta Liam. Persze Harry nem hagyhatta szó nélkül így be kellett szólnia.

-Beszari.-vigyorgott Liamre, aki válasz helyett csak felmutatta a középső ujját neki, mire mind felnevettünk.

-Szóval. Mit éreztél mikor először megláttad Daniellet?-kérdeztem.

-Elámultam hogy mennyire gyönyörű és elhatároztam, hogy akármi lesz muszáj őt megismernem.-válaszolta és mindvégig mosolyogva figyelte a barátnőjét. Rajtuk látszik, hogy mennyire összeillenek. Bárcsak rám is rám találna végre a boldogság valaki mellett. 

A következő körben Liam Harryre pörgetett. Aki gondolom tartott Liam bosszújától az előbbi beszólásért így szinte azonnal rávágta, hogy: -Felelek.

-Na ki is a beszari-röhögött Lou mire Liam lepacsizott vele.

-Nagyon vicces! Na de mond a kérdést.-mondta Harry.

-Oké! Szerelmes vagy most valakibe?

-Igen-válaszolt.

-Kibe?-tette fel a következő kérdést Liam. De erre a kérdésre már nem kaptunk választ mert megszólalt a csengő. Bár nekem válasz nélkül is egyértelmű, hogy ki a szerencsés. Könyörgöm ott ül mellette a barátnője akkor mégis kibe lenne szerelmes?!

Pár perce már zengett a ház a csengő hangjától.

-Nehogy véletlenül is kinyissa valaki-mondtam szemrehányóan, mert már nagyon idegesített ez a hang.

-Majd te felemeled a formás kis hátsódat és kinyitod.-mondta Zayn.

-Belehet kapni-mondtam neki. De felálltam, mert volt egy olyan érzésem, hogyha én nem akkor senki sem fog ajtót nyitni.

-Szia. Hát te?-kérdeztem meglepetten a látogatónkat.

-Mi az már meg sem látogathatom a barátnőmet?-mosolygott rám.

-Nem az csak nem vártalak-mosolyogtam rá én is.

-Tudom, hogy nem beszéltünk meg mára semmit. De hiányoztál.-csókolt meg amit én szívesen viszonoztam. 

Legalább van valami jó is ebben a mai napban.-Gyere.-fogtam meg a kezét és a nappaliba vezettem.

-Szóval ti még nem ismeritek. Ő itt a barátom..-kezdtem a bemutatást.

-David?-kérdezte valaki meglepetten.

-Bonnie?-lepődött meg a barátom. Most mi van??

-Várjunk csak ti ismeritek egymást?-kérdeztük szinte egyszerre Harryvel.

-Igen ami azt illeti fél évig együtt jártunk.-mosolygott David Bonniera majd megölelték egymást. Az agyam eldobom. Ilyen nincs! Azt hiszem megértitek ha azt mondom, hogy az eddigi összes szimpátiám elszállt ezzel a csajjal kapcsolatban. Nem elég, hogy Harryt elvette tőlem - na jó tudom, hogy soha nem is volt az enyém de, - most még Davidet is akarja..

Féltékenységi rohamom közepette a szobámba rohantam. Idegesen bevágtam magam mögött az ajtót, ami hangos zajjal csapódott be. Eldőltem az ágyamban és gondolkodtam. Lehet hogy csak túlreagálom ezt az egészet? Vagy mégse? Nem tudom. Egyet tudok, hogy nem hagyom hogy ez a csaj Davidet is elvegye tőlem. Azt már nem!

Épp azt tervezgettem, hogy hogyan távolítsam el Bonniet a fiúk közeléből amikor valaki kopogott.

-Bejöhetek?-dugta be a fejét.

-Gyere-válaszoltam.

-Minden oké?-kérdezte.

-Nem Harry semmi sem oké..

2 megjegyzés:

  1. Most akkor szerelmet vall?? *-* Áh... úgy sem fog. De azért remélem jól kibabrál Bonnie-val. Szúrja a szemem az a csaj, de szerintem ezzel nem vagyok egyedül... :) Hamar kövit! :D

    VálaszTörlés